Champion of the Year

A díjról:

A CETIN Hungary célja, hogy a szervezet és az egyének együtt fejlődjenek. Büszkék vagyunk valamennyi kollégánk értékes hozzájárulására, akik kivételes munkája és szakértelme jelentősen hozzájárul sikereinkhez. E kiemelkedő teljesítmények elismeréseként a CETIN munkavállalói számára szavazást szervezett, hogy jelöljenek személyeket a Champion of the Year díjra, amellyel az év során nyújtott kiemelkedő teljesítményt ismerik el. 

Kategóriák:

A díjnak három kategóriája van: A CETIN bajnoka, Az ügyfélközpontúság bajnoka és Az innováció bajnoka. 

Az ügyfélközpontúság bajnoka (Champion of Customer Centricity) díjat az a kolléga kapja, aki az év során különleges teljesítménnyel járult hozzá a CETIN Hungary ügyfeleinek, partnereinek és alkalmazottainak nyújtott szolgáltatás minőségéhez. Ők azok, akik nap mint nap kiemelkedő munkát végeznek, és úttörő ötleteikkel segítik, hogy kapcsolatban maradjunk és javítsuk szolgáltatásainkat és kommunikációnkat. 

Az innováció bajnoka (Champion of Innovation) díjat a leginkább úttörő kollégáink kapják. Ők azok, akik folyamatosan új ötletekkel motiválják kollégáikat, akik nem elégszenek meg az elég jóval, hanem mindig jobbat és jobbat akarnak csinálni. 

Végül, de nem utolsósorban A CETIN bajnoka (Champion of CETIN) díjat minden évben csak egy kolléga nyerheti el. Az kapja, aki kreatív ötletekkel áll elő, mer másképp gondolkodni, és értékteremtő munkájával példát mutat kollégáinak.  

Köszönjük szépen minden kollégánknak a részvételt és a szavazást. 

Gratulálunk a nyerteseknek. Csak így tovább!